RAMOWY
ROZKŁAD DNIA
630 – 830
Ø
schodzenie się
dzieci
Ø
zabawy
indywidualne i w małych grupach
Ø
praca dydaktyczno
– wyrównawcza
Ø
zabawy stolikowe
(układanki, puzzle, gry planszowe)
Ø
zabawy
integracyjne, orientacyjno-porządkowe
Ø
zabiegi
higieniczne
900 ŚNIADANIE
930 – 1200 Stwarzanie
sytuacji edukacyjnych mających na celu kształtowanie i doskonalenie różnych
umiejętności na miarę możliwości indywidualnych dzieci:
Ø
prowadzenie zajęć
grupowych, zespołowych formie zabawy w ramach poszczególnych obszarów edukacji
(społeczno-moralnej, zdrowotnej, ruchowej, przyrodniczej, w zakresie mowy i
myślenia, przygotowania do czytania i pisania, matematycznej, kulturalno –
estetycznej, muzycznej, technicznej, komunikacyjnej)
Ø
swobodne
działania dzieci zgodnie z ich zainteresowaniami
Ø
czynności
samoobsługowe
Ø
zabawy ruchowo –
naśladowcze
Ø
zabawy rytmiczne
Ø
gry dydaktyczne
Ø
ćwiczenia
gimnastyczne
Ø
działalność
plastyczno – konstrukcyjna (rysowanie, malowanie, lepienie, wycinanie,
konstruowanie, manipulowanie)
Ø
przygotowanie i
udział w uroczystościach
Ø
wyjścia na
spacery
Ø
słuchanie różnych
form j. ojczystego (bajki, wiersze, opowiadania…)
Ø
udział w
konkursach, przedstawieniach teatralnych, koncertach umuzykalniających itp.)
1145 OBIAD (maluchy)
1230 – 1430
LEŻAKOWANIE (maluchy)
1200 OBIAD
1240 – 1500
Ø
odpoczynek
poobiedni
Ø
słuchanie bajek
Ø
praca
indywidualna
1500 PODWIECZOREK
1530 – 1800
Ø
konstruowanie i
manipulowanie klockami
Ø
gry stolikowe
Ø
zabawy tematyczne
Ø
zabawy
integrujące
Ø
rozchodzenie się
dzieci do domów
Ø
rozmowy
indywidualne z rodzicami
Ø
zabawy w ogrodzie
przedszkolnym